Polityka prywatności

25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”). W związku z tym zamieszczamy niezbędne informacje.

Kim jesteśmy?

Operatorem i właścicielem strony internetowej www.rexbud.pl i www.rexbud.com.pl jest firma Rex-Bud Budownictwo Sp. z o.o. S.K.A., ul. Nieszawska 6/8 93-119 Łódź, NIP: 728 23 94 047, REGON: 472877884, tel. 42 676 79 09.

Adres naszej strony internetowej to: https://rexbud.com.pl i https://www.rexbud.com.pl 

JAKIE DANE OSOBISTE ZBIERAMY I DLACZEGO JE ZBIERAMY? (podczas wizyty na stronie www)

Formularze kontaktowe

Zbieramy te dane osobowe, które sam nam podasz, np. wysyłając nam wiadomość email lub za pomocą formularza kontaktowego. Są to zazwyczaj Twoje dane kontaktowe – nazwa nadawcy, adres email, a także szczegóły zapytań ofertowych, o które pytasz. Przetwarzamy je zgodnie z obowiązującym prawem. 
Przetwarzamy również dane, które uzyskamy w wyniku nawiązania współpracy – sposób i długość korzystania z nich przedstawia wtedy odrębna umowa.

Na stronie www.rexbud.pl i www.rexbud.com.pl działa także system antyspamowy oraz antybotowy (recaptcha v2), który dostarcza google. Więcej na ten temat można znaleźć w dokumentach Google’s Privacy Policy i Terms of Service.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Informacje o plikach cookies

Strona internetowa może korzystać z plików cookies tzn. niewielkich plików tekstowych przechowywanych na Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie, tablecie itp.) przeznaczonymi do korzystania ze strony.

Pliki cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Wykorzystujemy następujące rodzaje plików cookies: sesyjne oraz stałe. Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki. „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. 

Pliki cookies wykorzystywane są w ramach niniejszego Serwisu do następujących celów:
–  dostosowania zawartości i optymalizacja strony internetowej do preferencji użytkownika końcowego
–  tworzenia i analizy statystyk prezentujących sposób, w jaki użytkownicy korzystają ze strony internetowej
–  możliwości zapamiętania wybranych przez Użytkownika ustawień Serwisu, w tym braku zgody na wyświetlanie niektórych treści w przyszłości.

Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze strony. 

Poniżej odsyłamy do miejsc, gdzie możemy zmienić ustawienia cookies w najbardziej popularnych wyszukiwarkach:

Google Chrome
Menu > Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > Prywatność > Ustawienia treści > Pliki cookies  – należy wybrać odpowiednią opcję.

Internet Explorer
Menu > Narzędzia > Opcje internetowe > Prywatność – należy wybrać odpowiednią opcję.

Mozilla Firefox
Menu > Opcje > Prywatność > Historia – należy wybrać odpowiednią opcję.

Opera
Menu > Preferencje > Zaawansowane > Ciasteczka – należy wybrać odpowiednią opcję.

Safari
Menu > Preferencje > Prywatność > Pliki cookies – należy wybrać odpowiednią opcję.

Z kim dzielimy się danymi?

Danych, które nam podajesz wykorzystujemy do przygotowania oferty w odpowiedzi na przesłane nam zapytanie lub do wykonania usługi – w zależności od relacji i interakcji, jakie będziemy wspólnie podejmować.

Współpracujemy z następującymi serwisami zewnętrznymi, które mogą zamieszczać pliki cookies:

Google Analytics: (https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage),
Facebook pixel (https://www.facebook.com/business/help/471978536642445)
Google tag manager (https://www.google.com/analytics/tag-manager/use-policy/).
Dane zgromadzone przez te serwisy mogą być wykorzystywane do wyświetlania i dostosowywania reklam  Operatora Serwisu w witrynach internetowych i aplikacjach odwiedzanych przez Użytkownika.

Inne serwisy, do których możemy czasem odsyłać także mogą używać innych plików cookies, niż te wspomniane powyżej (np. serwis youtube, którego polityka prywatności opisana jest tu: http://www.google.pl/intl/pl/policies/privacy/ )

Jak długo przechowujemy twoje dane?

Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili. Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

Dane wysyłane przez formularze oraz email przechowujemy przez czas potrzebny do przetworzenia zapytania lub wykonania usługi.

Jakie masz prawa do swoich danych

Zgodnie z RODO (ang. GDPR), czyli ustawą która weszła w życie 25.10.2018 przysługuje Ci prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i usunięcia swoich danych osobowych. Aby skorzystać z któregoś z przysługujących Ci praw prosimy o kontakt mailowy: rexbud@rexbud.com.pl

INFORMACJE DODATKOWE

Jak chronimy Twoje dane?

Formularze na tej stronie oraz komunikacja z serwerem odbywa się przy pomocy protokołu zabezpieczającego dane SSL. Dzięki temu przekazywane nam dane (np. poprzez formularz kontaktowy) zostają zaszyfrowane na komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze. 

Regularnie aktualizujemy oprogramowanie i wtyczki wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych.  Dostępy do poczty email oraz social mediów zabezpieczone są hasłem znanym jedynie przez administratora danych osobowych, używane jedynie na pojedynczych urządzeniach firmowych – komputerach stacjonarnych, laptopach i telefonach, do których dostęp zabezpieczony jest hasłem i/lub innymi systemami zabezpieczeń. Hasła są okresowo zmieniane, by zapobiec włamaniom.

Wiadomości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.

INFORMACJE O DANYCH NASZYCH KONTRAHENTÓW (osób fizycznych)

Państwa Dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  • Realizacji umowy/zamówienia – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy)
  • Rozliczenia i zaksięgowania zrealizowanej umowy/zamówienia – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze)
  1. Dane zebrane dla celów realizacji umowy/zamówienia będą przechowywane do momentu upływu okresu roszczeń wynikających z umowy. Po tym okresie dane mogą być przechowywane jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Dane zebrane dla celów rozliczenia i zaksięgowania zrealizowanej umowy/zamówienia (w tym dokumenty księgowe) będą przechowywane przez okres wymagany aktualnymi przepisami prawa w tym zakresie.
  2. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych , przy czym zakres tych praw może być ograniczony krajowymi aktami prawnymi.
  3. Mają Państwo również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych  – na zasadach określonych w art. 21 RODO.
  4. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych – jeśli uznacie Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)
  5. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom i instytucjom wykonującym zadania na rzecz Administratora lub upoważnionym do dostępu do nich na mocy przepisów prawa. Przykładem takich podmiotów jest Urząd Skarbowy, banki, poczta i firmy kurierskie, dostawca usług informatycznych.
  6. Podanie danych osobowych niezbędnych do skutecznej realizacji umowy/zamówienia jest warunkiem koniecznym aby umowa/zamówienie zostało zrealizowane. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
  7. Nie będziemy podejmowali wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym będących wynikiem profilowania.